مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Spacer10

أهلا وسهلا بك إلى منتدى عالم فى الروقان.
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

من طرف يزن المالكيكتب: إهــــــــــــــــــــــــــــــداء من طرف يوسف شعرونكتب: ادارة المنتدي تهنئ أعضاء المنتدي الكرام بحلول عيد الاضحي المبارك وكل عام وانتم بخير من طرف يوسف شعرونكتب: للاعلان في المنتدي او للاستفسار عن مشكله يرجي التواصل عن طريق قسم الشكاوي . من طرف يوسف شعرونكتب: عالم في الروقان يرحب با الاعضاء والزوار الكرام
آخر المواضيع
goweto_bilobedسلام عليكممقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الأحد يونيو 25, 2023 3:20 pm من طرفgoweto_bilobedازاى تجيب 5 مليون او اكتر كل يوممقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الأحد مايو 28, 2023 5:40 pm من طرفgoweto_bilobedهل تعلم أن في خلق الإنسان شيئا يكاد لا يصدق..مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الجمعة أبريل 14, 2023 11:19 am من طرفgoweto_bilobedبرنامج راديو ( الكعبة ) 2023 الاستماع ( 149 مصحف كاملا - 217 اذاعة للقراء -9 اذعات عربية ) 4 ميجامقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الجمعة فبراير 24, 2023 6:24 am من طرفgoweto_bilobedملف 172 إذاعه إسلاميه و 127 ملف قرءان كاملا لمعظم قراء الوطن العربيمقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الجمعة فبراير 24, 2023 6:22 am من طرفgoweto_bilobedتحميل استايل كويتى المتعدد الالوانمقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 27, 2021 2:35 pm من طرفgoweto_bilobed فيلم تصبح على خير بطولة تامر حسنى ، نور ، درة ، مي عمر نسخه hd cam على اكثر من سيرفرمقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الأربعاء ديسمبر 26, 2018 10:57 pm من طرفgoweto_bilobedكاأس البن قصه حقيقيهمقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1السبت نوفمبر 26, 2016 4:09 pm من طرفgoweto_bilobedرجعت بعد رحيلي وطول غيابي ..مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2016 8:41 pm من طرفgoweto_bilobedإهــــــــــــــــــــــــــــــداءمقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2016 3:06 pm من طرف

منتدى عالم فى الروقان :: (منتديات الهكر) :: == قسم اختراق الاميلات ==

شاطر
مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Icon_minitime1الثلاثاء أغسطس 23, 2011 4:28 pm
المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
.::|عبد من عباد الله|::.
الرتبه:
.::|عبد من عباد الله|::.
الصورة الرمزية

يوسف شعرون

البيانات
المزاج : المزاج
المهنة : المهنة
الهواية : الهواية
البلد : الدولة
النـأدي المفضلْ : مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا Ahly7-11-2008-16-7-2
الاقامة : فى قلوب الناس
الأوسمة : مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا S4mkux10
الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مُساهمةموضوع: مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا

مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا

والصلاة والسلام علي حبيبنا ورسولنا رسول الله محمد عليه الصلاة والسلام

السلام عليكم ورحمه الله يا اخواني

اتمني ان تكونوا بخير جميعا ان شاء الله

في بعض الاحيان الواحد بيحب يهزر مع اصحابه ويلاعبهم طبعا بدون لااساءة لهم

عشان كده انا جبت لكم النهارده مجموعة من المقالب يارب تعجبكم

مقالب ماسنجر 2007

اولا هذه البرامج ليست فايروسات

ولا تضر الجهاز

وللتخلص من تأثير أحدها افتح TasK Manager

[ Ctrl + Alt + Delete }

وعلى خانة

Processes

اعمل

End Proccess

1-الماء

هذا المقلب سوف تتغير الشاشه كأننا صابين عليها ماء

للتحميل

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

2-القنبله!!

هذا المقلب كأنه قنبلة إذا فتحته هيبدأ عد تنازلى و بعدين هتتحول الشاشة سووودة

و بعد شوية تروح الشاشة السوده و تطلع رسالة اعتذار

للتحميل

3-الاختراق

هذا المقلب يخلي صاحبك يعتقد ان في هكر اخترق جهازة و تطلع له رسايل الهكر يكلمه

وفي النهاية تطلع رسالة اعتذار

للتحميل

4-ShutDown!

هذا المقلب ارسله الي صديقك اذا كان مزهقك ومطفشك بالمسنجر وأغلق جهازه

للتحميل

5-الزلزال

هذا المقلب يهز أي نافذة تفتحها

للتحميل

6-الخلفية

هذا المقلب يغير الخلفية الى صورة مضحكة عندما تفتحه

للتحميل

7-الرياضيات

هذا المقلب يخلي صاحبك غصب عنه يعترف انه غبى لوول اذا ما قدرش يحل مسألة حسابية

في أقل من 200 ثانية واذا انتهت 200 ثانية خلاص الشاشة تصبح سودة

للتحميل

8-الماوس

هذا المقلب بعد تشغيله يخليك توقف الماوس

للتحميل

9-الاختراق

هذا المقلب اذا شغلته تطلع له شاشة كاملة وتهديدات باختراق جهازه

للتحميل

ضع رد ولو كلمة شكر بسيطة

باسوورد فك الضغط لجميع المقالب هو

الــرد الســـريـع
..

هام جداً: قوانين المشاركه في المواضيع. انقر هنا للمعاينة
الرد السريع

خــدمات المـوضـوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا , مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا , مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا ,مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا ,مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا , مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ مقالب الماسنجر 2007 ..صاحبك مضايقك !!!..عاوز تهزر معاه وتعمل فيه مقلب ]]]]] ادخل هنا ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا

12345678910111213141516171819202122232425262728
29303132333435363738394041424344454647484950515253545556

Rss

feed

atom

xml

منتدى عالم فى الروقان

↑ Grab this Headline Animator

الساعة الآن.

جميع الحقوق محفوظة لعالم في الروقان
حقوق الطبع والنشر 2025 - 2010
الاستايل من تحويل يوسف شعرون