عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Spacer10

أهلا وسهلا بك إلى منتدى عالم فى الروقان.
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

من طرف يزن المالكيكتب: إهــــــــــــــــــــــــــــــداء من طرف يوسف شعرونكتب: ادارة المنتدي تهنئ أعضاء المنتدي الكرام بحلول عيد الاضحي المبارك وكل عام وانتم بخير من طرف يوسف شعرونكتب: للاعلان في المنتدي او للاستفسار عن مشكله يرجي التواصل عن طريق قسم الشكاوي . من طرف يوسف شعرونكتب: عالم في الروقان يرحب با الاعضاء والزوار الكرام
آخر المواضيع
goweto_bilobedسلام عليكمعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الأحد يونيو 25, 2023 3:20 pm من طرفgoweto_bilobedازاى تجيب 5 مليون او اكتر كل يومعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الأحد مايو 28, 2023 5:40 pm من طرفgoweto_bilobedهل تعلم أن في خلق الإنسان شيئا يكاد لا يصدق..عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الجمعة أبريل 14, 2023 11:19 am من طرفgoweto_bilobedبرنامج راديو ( الكعبة ) 2023 الاستماع ( 149 مصحف كاملا - 217 اذاعة للقراء -9 اذعات عربية ) 4 ميجاعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الجمعة فبراير 24, 2023 6:24 am من طرفgoweto_bilobedملف 172 إذاعه إسلاميه و 127 ملف قرءان كاملا لمعظم قراء الوطن العربيعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الجمعة فبراير 24, 2023 6:22 am من طرفgoweto_bilobedتحميل استايل كويتى المتعدد الالوانعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 27, 2021 2:35 pm من طرفgoweto_bilobed فيلم تصبح على خير بطولة تامر حسنى ، نور ، درة ، مي عمر نسخه hd cam على اكثر من سيرفرعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الأربعاء ديسمبر 26, 2018 10:57 pm من طرفgoweto_bilobedكاأس البن قصه حقيقيهعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1السبت نوفمبر 26, 2016 4:09 pm من طرفgoweto_bilobedرجعت بعد رحيلي وطول غيابي ..عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2016 8:41 pm من طرفgoweto_bilobedإهــــــــــــــــــــــــــــــداءعايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2016 3:06 pm من طرف

منتدى عالم فى الروقان :: (المنتديات العامة) :: == القسم الــعـــام للمواضيــع العامــة ==

شاطر
عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الخميس سبتمبر 15, 2011 8:56 pm
المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
.::|عبد من عباد الله|::.
الرتبه:
الصورة الرمزية

يوسف شعرون

البيانات
المزاج : المزاج
المهنة : المهنة
الهواية : الهواية
البلد : الدولة
النـأدي المفضلْ : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Ahly7-11-2008-16-7-2
الاقامة : فى قلوب الناس
الأوسمة : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  S4mkux10
الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مُساهمةموضوع: عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++

عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++

بــــــــــــســم الله الرحمن الراحيم

اولا :- ما رئيك لو تحب تمسك مشرف على قسم انت بتحبة وشايف انك ممكن تعمل حاجة بجد فى هذا القسم ؟..........
لو انت عاوز قسم معين و بتحب موقع عالم فى الروقان عاوز تشهرة خلاص شوف الشروط دى وهتلاقيها ساهلة جدا علشان تمسك مشرف قسم معين .....
و .....

الشروط وهى
1- ان يكون مشاركاتة لا تقل عن 20 مشاركة ومن ضمنهم على الاقل 10 مواضيع حصرية
3- ان يكون شكل موضوعك جميل مش اى حاجة وخلاص
4- يجب ان تكون موجود فى المنتدى يوما

5- ان لا تكون مشرفا فى اى منتدى اخر .
6- يجب ان تتفاهم مع الاعضاء حتى لو موضوعة مش عجبك.
8- يجب عدم تكرار المواضيع .
9 - التواجد حوالى 4 الى 5 ساعات على النت لمتابعة المنتدى.
10- حسن السمعة فى المنتدى .
واذا توافرت هذه الشروط سيتم ترقية العضو مشرف على القسم الى بيحبه ,
بس هيا دى الشروط يا شباب لو انت شايف انك تقدر على هذه المسؤلية
لان المنتدى معمول لخدمتك وخدمة كل الاعضاء والزوار وليس لنفع شخصى
ونسأل الله ان يوفقنا فى عملنا

ضع طلبك هنا
وفى الرد ضع
1- القسم الذى ترغب فى الاشراف عليه
2 - ضع رابط 5 موضيع من الموضيع المميزه
3 - انتظر تعينك ان شاء الله
وسيتم مراجعة مواضيعك فى القسم الذى ترغب فى الاشراف عليه وسيتم تعينك وارسال رساله لابلاغك

الموضوع الأصلي : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ // المصدر : منتديات عالم في الروقان // الكاتب: يوسف شعرون
توقيع : يوسف شعرون

عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الإثنين يوليو 08, 2013 1:37 am
المشاركة رقم: 2
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
.::|رايق جديد|::.
الرتبه:
.::|رايق جديد|::.
الصورة الرمزية

amrmohamed2014

البيانات
الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مُساهمةموضوع: رد: عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++

من هنا و شكرا
[size=undefined][/size]انت بعتلي رساله و قولتي انت حتبقي ادمن معايا انا بعرف اعمل مواضيع و حتشوف شغلي كويس و حجيب 20 واحد كل يوم علي الاقل ماشي 1563و بعرف اعمل مواضيع جاذبه جدا ارسل رساله لي لو سمحت و حشهر المنتدي جدا و ارسل الي طلب صداقه في الفيس

الموضوع الأصلي : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ // المصدر : منتديات عالم في الروقان // الكاتب: amrmohamed2014
توقيع : amrmohamed2014

عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Icon_minitime1الإثنين يوليو 08, 2013 11:45 am
المشاركة رقم: 3
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبه:
الصورة الرمزية

يوسف شعرون

البيانات
النـأدي المفضلْ : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  Ahly7-11-2008-16-7-2
الاقامة : فى قلوب الناس
الأوسمة : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++  S4mkux10
الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مُساهمةموضوع: رد: عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++

تم ترقيتك اخي الى مشرف عام

الموضوع الأصلي : عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ // المصدر : منتديات عالم في الروقان // الكاتب: يوسف شعرون
توقيع : يوسف شعرون

الــرد الســـريـع
..

هام جداً: قوانين المشاركه في المواضيع. انقر هنا للمعاينة
الرد السريع

خــدمات المـوضـوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ , عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ , عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ ,عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ ,عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ , عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ عايز تبقى مشرف ++ بدأ رحلة البحث عن مشرفين ++ ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا

12345678910111213141516171819202122232425262728
29303132333435363738394041424344454647484950515253545556

Rss

feed

atom

xml

منتدى عالم فى الروقان

↑ Grab this Headline Animator

الساعة الآن.

جميع الحقوق محفوظة لعالم في الروقان
حقوق الطبع والنشر 2025 - 2010
الاستايل من تحويل يوسف شعرون