كلمات البوم كريم محسن عن تجربة Spacer10

أهلا وسهلا بك إلى منتدى عالم فى الروقان.
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

من طرف يزن المالكيكتب: إهــــــــــــــــــــــــــــــداء من طرف يوسف شعرونكتب: ادارة المنتدي تهنئ أعضاء المنتدي الكرام بحلول عيد الاضحي المبارك وكل عام وانتم بخير من طرف يوسف شعرونكتب: للاعلان في المنتدي او للاستفسار عن مشكله يرجي التواصل عن طريق قسم الشكاوي . من طرف يوسف شعرونكتب: عالم في الروقان يرحب با الاعضاء والزوار الكرام
آخر المواضيع
goweto_bilobedسلام عليكمكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الأحد يونيو 25, 2023 3:20 pm من طرفgoweto_bilobedازاى تجيب 5 مليون او اكتر كل يومكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الأحد مايو 28, 2023 5:40 pm من طرفgoweto_bilobedهل تعلم أن في خلق الإنسان شيئا يكاد لا يصدق..كلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الجمعة أبريل 14, 2023 11:19 am من طرفgoweto_bilobedبرنامج راديو ( الكعبة ) 2023 الاستماع ( 149 مصحف كاملا - 217 اذاعة للقراء -9 اذعات عربية ) 4 ميجاكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الجمعة فبراير 24, 2023 6:24 am من طرفgoweto_bilobedملف 172 إذاعه إسلاميه و 127 ملف قرءان كاملا لمعظم قراء الوطن العربيكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الجمعة فبراير 24, 2023 6:22 am من طرفgoweto_bilobedتحميل استايل كويتى المتعدد الالوانكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 27, 2021 2:35 pm من طرفgoweto_bilobed فيلم تصبح على خير بطولة تامر حسنى ، نور ، درة ، مي عمر نسخه hd cam على اكثر من سيرفركلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الأربعاء ديسمبر 26, 2018 10:57 pm من طرفgoweto_bilobedكاأس البن قصه حقيقيهكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1السبت نوفمبر 26, 2016 4:09 pm من طرفgoweto_bilobedرجعت بعد رحيلي وطول غيابي ..كلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2016 8:41 pm من طرفgoweto_bilobedإهــــــــــــــــــــــــــــــداءكلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2016 3:06 pm من طرف

منتدى عالم فى الروقان :: (منتديات الأغاني والكليبات) :: == قسم كلمات الاغانى Lyricsat ==

شاطر
كلمات البوم كريم محسن عن تجربة Icon_minitime1الثلاثاء ديسمبر 08, 2015 9:22 pm
المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
.::|عبد من عباد الله|::.
الرتبه:
.::|عبد من عباد الله|::.
الصورة الرمزية

يوسف شعرون

البيانات
المزاج : المزاج
المهنة : المهنة
الهواية : الهواية
البلد : الدولة
النـأدي المفضلْ : كلمات البوم كريم محسن عن تجربة Ahly7-11-2008-16-7-2
الاقامة : فى قلوب الناس
الأوسمة : كلمات البوم كريم محسن عن تجربة S4mkux10
الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مُساهمةموضوع: كلمات البوم كريم محسن عن تجربة

كلمات البوم كريم محسن عن تجربة

[size=32]اخيرا

اخيرا اخيرا مش مصدق عيني ان انت بين ايدي ورجعنا خلاص الفرحه اللى انا بقيت فيها خليني اخبيها من عين الناس روح قلبي انت حته من قلبي حتى وانت مش جنبي انا روحي معاك اسمك وحده بيحلي دنيايا يا اللي صورتك جوايا من قبل لقاك فى الغيبه الحاجه بتبان قيمتها دي حقيقه حستها وانا مش لاقيك واديني جاي اوعدك عمري ما اسيبك طول عمري واخاف عليك روح قلبى انت حتة من قلبى حتى وانت مش جنبى انا روحى معاك اسمك وحدة بيحلى دنيايا يا اللى صورتك جوايا من قبل لقاك

[size=32]قلبي حديد[/size]

قلبى حديد سهرانه دي عينيا قاعده كتير اوي قاعده وصحيالك وبقالي كتير علي الحال ده انا كده خلي بالك لا يا حبيبي كده يعني كتير بحسبهالك عدد الايام اللي سهرتها بكتبهالك سبت اللى ورايا وفضيت نفسي انا علشانك اهدي يا سيدي ايوة ده تحذير قلبى حديد بالذات في المواضيع دي شديد ايوة اعتبر ان ده تهديد مني وبصراحه قلبى حديد سهرانة دى عينيا قاعدة كتير اوى قاعدة وصحيالك وبقالى كتير على الحال دة انا كدة خلى بالك لا يا حبيبى كدة يعنى كتير استهتارك بيا هيصدمك احسن خليها باختيارك اعملى حساب حطني اوي كده في اهتمامك خد دي نصيحه من اخ كبير ده انا علشانك علشان ما تقولش محدش قالي بقولهالك انا مبهزرش دي حلقه تحطها في ودانك خد بودانى من غير تفكير قلبى حديد بالذات في المواضيع دي شديد ايوه اعتبر ان ده تهديد مني وبصراحه قلبى حديد

[size=32]عن تجربة[/size]

لو عايز تملك قلبها ماتجيش يا قلبي تقولها انو مافيش زيها في الدنيا حسسها دايما انها واحده عاديه في منها وسهل بعدك عنها وفي ثانيه متقولش لو وحشاك خليها مش فاهماك هتفضل كده عشقاك وهتبقي ملك ايديك لو جيت في مره طاوعتها وعملت اللي في نفسها هتشوف غرورها وعندها بيزيد انا مش دماغي معقده مبقولش اي كلام كده وكلامي ده عن تجربة واكيد ماتقولش لو واحشاك خليها مش فاهماك هتفضل كدة عشقاك وهتبقى ملك ايديك

[size=32]انا مرتاح[/size]

حبيبي وانت مش جنبي بحس انا بيك علشان قلبك مكان قلبي وروحي انا فيك انا وانت مايتقالش علينا روحين انا وانت روح واحده شايلها اتنين في بعدك ببقي محتاجلك ناقصني حاجات غيابك عني لو ثانيه يعدي ساعات مفيش غيرك مكملني وغيرك مين من كلمه يفهمني بنظره عين انا مرتاح وانا وياك نص التاني لقيته معاك عشت حياتي انا بحلم بيك وبتمناك يا اجمل حاجه حصلتلي بقالي سنين وانا جنبك لقيت نفسي وعرفت انا مين واحساسي وانا في حضنك ده مش بنساه مرتاحش غير لما بكون جواه في ناس بتحب ناس تانيه وفايتها كتير اكيد لو حد شاف حبك في يوم هيغير ده انا لقيتك وعايزك جنبي ماتسبنيش خليني طول عمري في حضنك اعيش انا مرتاح وانا وياه نصي التاني لقيته معاك عشت حياتي انا بحلم بيك وبتمناك انا مرتاح وانا وياة نصى التاني لقيتة معاك عشت حياتى بحلم بيك وبتمناك

[size=32]بحلم بيك[/size]

بحلم بيك بحلم بيك انا من سنين وسنين وفضلنا متفقين هتبقي لي واللي انا فيه كان وعد بينا زمان ولقيته احلى من اللي جيه في بالى حبنا بان للنور حبيبي خلاص احضني وانسي الناس دي اللحظه دي بعمري ايه احلي غير اني جنبي الاقيك وافتح عنيا عليك وارتاح بقيت عمرى احنا اتنين مش زي اي اتنين مين اللي قال زي الي بينا اتقال متفاهمين وكان بينا سنين خلتنى احس ايه معنى راحه البال

[size=32]بنادي عليك[/size]

بنادى عليك بنادي عليك وبقول ان انا هفضل معاك علي طول ليه سايبني كده تعبان في هواك ريحني من اللي انا فيه ده انا قلبي مشغول اوي بيك طب ده انا قلبي مشغول اوي بيك ولا بتغيب عن بالى عينيك مش لاقي كلام يوصفلك يا حبيبي ايه اللي بحس بيه مش معني اني هموت عليك اسهر ليالي افكر فيك انا فيك واتعب يا سيدي علشان ارضيك وانت ولا داري ده الموضوع كده صعب عليا عليا بالهداوه شويه شويه مش هتبقي في يوم غير ليا طول ما انت علي بالي انا بنادى عليك وبقول بنادى عليك وبقول انا هفضل معاك علي طول ان انا هفضل معاك علي طول وانا ليه قاعدلك انت وبستناك عمال بدور هنا وهناك مش لاقي حد يجيبلي قلبي اللي انت خدته معاك وانا ليه قاعدلك انت وبستناك ده انا كل يوم تحت الشباك افهم وبطل عند بقي ده انا قلبي خلاص وياك مش معني اني هموت عليك اسهر ليالى افكر فيك واتعب يا سيدى علشان ارضيك وانت ولا دارى ده الموضوع صعب عليا بالهداوة شوية شوية مش هتبقي فى يوم غير ليا طول ما انت على بالى

[size=32]حلوه الحياة معاه[/size]

حلوة الحياة معاة حلوة الحياة معاة ضحكت حياتي ازاي كده وياه بالشكل ده ودي احلي حاجه في دنيتى حصلتلي وجتلي انا انا شفت كتير مافيش كده عايش حياتي ليه صعب اقول ايه هيا اكتر حاجه هي حلوة فيه والله كل الدنيا ديا مش كتير عليه معقول معايا كل ده يا اول ما قلبي لقاه نسي ناس كتير عرفاه خلاني قولت الله الله الله اهو ده اللي بتمناه وبلاقي نفسي معاه وارتاحت وانا وياه دول ييجو جنبو ايه مجنون مين الي يفكر يوم يساوي نفسه بيه وماليش مكان اروحله الا حضنه او عينيه قدامو ليه بنسي الكلام مين زيه مين مافيش معقول في حد بالجمال ده صعب متلاقيش انا مش هبطل حب فيه طول ما انا وياه بعيش بياخدني بالايام ياه اول ما قلبي لقاه نسي ناس كتير عارفاه خلاني قولت الله الله الله الله اهو ده اللي بتمناه وبلاقي نفسي معاه وارتاحت وانا وياه

[size=32]لون عينيك[/size]

لون عينيك لون عينيك حبيبي مش ناسيها مش زمان وعيني دايبه فيها فيك حاجات حبيبي دوخونى مش بنام ليالي سهرونى لون عينيك حبيبى مش ناسيها من زمان وعيني دايبة فيها وانا اعمل ايه وياك يا حبيبي ازاي انساك ماتقول في ايه عينيك بتداريه ضحكتك حقيقي شفت فيها حاجه طول سنيني نفسي فيها فيك حاجات حبيبي دوخوني مش بنام ليالي سهرونى

[size=32]مكملناش[/size]

ماحبتهاش تشوفنى ضعيف قصاد عينهامشيت عادى النهايات دة عرفنها هقول كلمة وتوقل كلمة وتتمنالى واتمنالها احلى حياة يومين وانساها وانسى وهم انا بداتة و يمكن خير ولية الجاى يضيع وقتة نموت حاجة تعيش حاجة ولية نقبل بشىء مشاعرنا مش حساة ماكملناش كفيش احساس جة بالعافية عشان يتعاش وجربنا نحب فى بعض معرفناش ومكسبناش ومخسرناش لية نربط روحنا بجكاية احنا كارهنها مشاكل ياما مش بقصد حاجة بعينها لية تستحمل وانا استحمل ونتعب حبة ونكمل علينا باية بعدنا ماكتش فى عندى اختيار تانى ماحدش فينا ماستحمل التانى ساعات لبعد بيريح ويخلى الامور توضح هزعل ليةماكملناش كفيش احساس جة بالعافية عشان يتعاش وجربنا نحب فى بعض معرفناش ومكسبناش ومخسرناش

[size=32]مالي عيني[/size]

مالى عينى الليله ديا انا مستنيها بقالي زمان زي ما كان في خيالي حبيبي واحلى كمان اول مره قابلتك ايه اللي حصلي معاك سهران طول الليل من وقتها بستناك قمر ماشاء الله مالى عينى اوي مش عارف انساه حلم حياتي بجد ده يبقي نصيبي معاه كل دقيقه انا قلبي بيحسب نفسه عليك واللي ماشافش حلاوة الدنيا مشافش عينيك هفضل اقولها واعيدها بحبك عارف ليه ده الاحساس اللي انا بتمناه معاك بلاقيه قمر ماشاء الله مالى عينى اوى مش عارف انساة حلم حياتى بجد دة يبقى نصيبى معاة

[size=32]واد متعلم[/size]

واد متعلم انا مش هتكلم عن نفسي ولا اكبر فيا انا جايلك بس علشان امسي علي عيونك ديا ما انا واد متعلم ومعلم لا لبست مشجر ومقلم لو عايز تعرف جتلك ليه ما انا زي الكسبان فى الكراتيه بعد ما بيكسب بيسلم ولا عمري جيت علي القله ولا عمري اتكيت علي العله انا بس بوريلك كرنيه مكتوب فيه المهنه سعادت البيه والسحنه رجولتي بتتكلم انا عايزك بس تعرفني ايه رايك فيا وتخلي الكل يسقفلي وبروح رياضيه ما انا واد متعلم ومعلم لا لبست مشجر ومقلم لو عايز تعرف جيتلك لية ما انا زي الكسبان فى الكراتية بعد مابيكسب بيسلم ولا عمري في يوم جيت علي القله ولا عمري اتكيت علي العله انا بس بوريلك كرنية مكتوب فيه المهنة سعادة البية والسحنة رجولتي بتتكلم

[size=32]ياطول بالك[/size]

يا طول بالك بقالنا كتير انا وقلبي بنحلم بيك طلع روحنا ولا ارتاحنا عشان نرضيك يا طول بالك يا طول لياليك ده كل حياتي واقفه عليك تعبت معاك ده من فتره طويله وحالي مش مظبوط واخاف لفي يوم تضيع مني ساعتها هموت طب اعمل ايه بقي المفروض نصيبي قلبي بيك مربوط ومش بنساك ده حلم حياتي يا حبيبي اكون انا ليك مصدقت ان انا يا سيدي اتلاينت عليك نضيع وقت في بعادنا هنكسب ايه ونوحش بعضنا زياده ونتعب ليه ده لو كان بينا ايه بعديه وقلبي زعلنا كله نسيه وبيموت فيك مافيش اتنين في بينهم عشره ومزعلوش لكن نبعد وننسي ده اللي ما اقبلهوش ده موضوع منتهي ومفيهوش كلام في البعد ماتقولهوش ماليش بعديك

[size=32]روح شوف حياتك[/size]

روح شوف حياتك خليك عندك وماتخليش الجرح تاني يعيش مصدقت اني انساك وامانه زي ما نسيتك انسانى متجيش ده رجوع بينا مافيش علشان ماينفعنيش تاني اعيش وياك بعد اما قلبي هان عليك في ثوانى استني ايه يعني من اللي في لحظه بعني يرجعلي تاني وتاني ابقي لوحدي روح شوف حياتك وانا اشوف حياتى ايامي بعدك كانو زي ما كانو عادي همك في ايه حالك ماكنت في بعدي راضي مبجيش عليك ما انت الي بادي لو جيت هتلاقي في تغيير علمتني انت كتير خليتني حاجه تانيه انسى انى اسامح وابقي ليك من تاني منساش انك حقيقي كتير حسستني انك غير كل اللى في الدنيا فجاه اكتشفت ان المظاهر خدعانى

[size=32]مش همسك فيك[/size]

مش همسك فيك مش همسك فيك يا حبيبي خلاص شوف راحتك فين انا مش هتمسك بالي بيزعل كل يومين انا عمري ما اغير مبدا قلبي بيمشي عليه وفر بقي اى كلام هتقوله ماينفعناش ما في ناس كده مهما تامن ليها ما نضمنهاش ريح وارتاح ده مافيش موضوع نتكلم فيه ايه يعني مجتش عليك انا قلبى خلاص اتعود قربك مابقاش بيعيش ولا بعدك بيموت وانا متعودتش احلم حلم واموت بعديه صدقني بجد عملت ثواب وجميل فيا وعرفت خلاص مين جنبي ومين بقي حمل عليا ووافقتك علشان قلبي اختار الاحسن لي كل اللى حصلى معاك خبرات في حياتي بخدها هتعلم منها علشان يتشاف الصح ساعتها واكيد مش هفضل افهم قلبي واعلم فيه وفر بقى اي كلام هتقوله ما ينفعناش ما في ناس كده مهما تامن ليها ما نضمنهاش ريح وارتاح ده مافيش موضوع نتكلم فيه ايه يعني مجتش عليك انا قلبى خلاص اتعود قربك مبقاش بيعيش ولا بعدك بيموت وانا متعودتش احلم حلم واموت بعديه
[/size]

الموضوع الأصلي : كلمات البوم كريم محسن عن تجربة // المصدر : منتديات عالم في الروقان // الكاتب: يوسف شعرون
توقيع : يوسف شعرون

الــرد الســـريـع
..

هام جداً: قوانين المشاركه في المواضيع. انقر هنا للمعاينة
الرد السريع

خــدمات المـوضـوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
كلمات البوم كريم محسن عن تجربة , كلمات البوم كريم محسن عن تجربة , كلمات البوم كريم محسن عن تجربة ,كلمات البوم كريم محسن عن تجربة ,كلمات البوم كريم محسن عن تجربة , كلمات البوم كريم محسن عن تجربة
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ كلمات البوم كريم محسن عن تجربة ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا

12345678910111213141516171819202122232425262728
29303132333435363738394041424344454647484950515253545556

Rss

feed

atom

xml

منتدى عالم فى الروقان

↑ Grab this Headline Animator

الساعة الآن.

جميع الحقوق محفوظة لعالم في الروقان
حقوق الطبع والنشر 2025 - 2010
الاستايل من تحويل يوسف شعرون